GREVENIOTISA
EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πεθαίνουν η γραφειοκρατία και οι ουρές στο Δημόσιο – Με βιντεοκλήση τα ραντεβού

Τα 227.313 έφτασαν τα ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myDESKlive μέχρι σήμερα, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. 

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

Ξεκίνησαν τον Μάιο του 2020 από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να αποκτούν κλειδάριθμο χωρίς επίσκεψη στη ΔΟΥ τους. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους ακολούθησε η δημιουργία του myKEPlive, μέσω του οποίου καθιερώθηκαν τα ραντεβού με βιντεοκλήση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για συγκεκριμένες υπηρεσίες των ΚΕΠ.

Τον Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε σε λειτουργία το myOAEDlive για συμβουλευτικές υπηρεσίες του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού τόσο προς ανέργους, όσο και προς επιχειρήσεις. Τον ίδιο μήνα ενεργοποιήθηκε και το myConsulLive για υπηρεσίες των κατά τόπους προξενικών αρχών, το οποίο σήμερα διατίθεται συνολικά από 86 πρεσβείες και γενικά προξενεία της Ελλάδας σε 55 χώρες.Τ

Τέλος, σε πιλοτική λειτουργία βρίσκονται τα ραντεβού με βιντεοκλήση για τρεις ακόμα υπηρεσίες και, συγκεκριμένα, τον eΕΦΚΑ (myEFKAlive), το Ελληνικό Κτηματολόγιο (myKtimatologioLive) και τους δήμους (myDimosLive).

Με τον τρόπο αυτό, τα ψηφιακά ραντεβού έχουν συμβάλει σημαντικά στη μείωση της γραφειοκρατίας και της αναμονής των πολιτών στα φυσικά σημεία παροχής εξυπηρέτησης, στην εξοικονόμηση χρόνου και την αποφυγή συνωστισμού.

Related posts

Φλώρινα: Αρκούδα βγήκε στην πόλη και την κυνήγησαν… τα σκυλιά

user2

Γιορτάστηκε η Κυριακή Τελώνου και Φαρισαίου στους Αγίους Θεοδώρους Γρεβενών

user2

Λίμνη Πολυφύτου: Ψαριά 135 κιλών και 2,7 μέτρων!

User1